Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7648
Title: Соціальна інформація, як знання про стан соціальної системи
Other Titles: Социальная информация, как знание о состоянии социальной системы
Social information, whether knowledge about the state of the social system
Authors: Майстренко О. В.
Maystrenko O. V.
Keywords: соціальна інформація
соціальні технології
соціальний менеджмент
социальная информация
социальные технологии
социальный менеджмент
social information
social technology
social management
Issue Date: 2010
Publisher: ХНЕУ
Citation: Майстренко О.В. Соціальна інформація, як знання про стан соціальної системи / О.В. Майстренко // Міжнар. наук.- практ. конф.: «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика», 15-16 листопада 2010 р.- Х.: ХНЕУ, 2010
Abstract: The process of developing the management culture of knowledge management in the information revolution is prone to indigenous qualitative changes. Their essence is that the focus of modern manadement a social recobrse.
Процесс формирования управленческой культуры, управленческих знаний в условиях информационной революции подвержен коренным качественным изменениям. Сущность их в том, что в центре внимания современного менеджмента находится социальный ресурс и информация, которую он несет.
Процес формування управлінської культури, управлінських знань в умовах інформаційної революції схильний до корінних якісних змін. Суть їх в тому, що в центрі уваги сучасного менеджменту виявляється соціальний ресурс та інформація, яку він у собі несе.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7648
Appears in Collections:Статті (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.