Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7721
Назва: CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Степаненко Н. М.
Теми: маркетинг
СRM-cистема
персоніфікація
лояльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Степаненко Н. М. CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО МАРКЕТИНГУ / Н. М. Степаненко // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 85-87
Короткий огляд (реферат): Досліджено через програмне забезпечення CRM (Customer Relationship Mana¬gement) необхідність індивідуального підходу до клієнта і персоніфікації компаній із продажу, щоб забезпечити умови лояльності клієнта під час сфокусованя уваги не на бізнес-процесах підприємства
Исследованы через программное обеспечение CRM (Customer Relationship Management) необходимость индивидуального подхода к клиенту и персонификации компаний по продаже, чтобы обеспечить условия лояльности клиента при сфокусированы внимание не на бизнес-процессов предприятия.
In article via software CRM (Customer Relationship Management) need an individual approach to the client and the personification of companies selling to ensure customer loyalty in terms of focused attention not on the business processes of the enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7721
Розташовується у зібраннях:№ 7



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.