Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7731
Title: МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Authors: Осова В. О.
Keywords: формування бренду
колесо бренду
соціальна та економічна ефективність бренду
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Осова В. О. МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 100-102
Abstract: Розглянуто основні етапи процесу формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України та вдосконалена модель "Колесо бренду".
Рассмотрены основные этапы процесса формирования бренда предприятия в условиях инновационно-инвестиционной модели развития экономики Украины и усовершенствована модель "Колесо бренда".
The paper considers the main stages of the process of forming enterprise brand in terms of innovative investment model of economic development of Ukraine and the model of "Wheel Brand" is improved.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7731
Appears in Collections:№ 7



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.