Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7731
Назва: МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Автори: Осова В. О.
Теми: формування бренду
колесо бренду
соціальна та економічна ефективність бренду
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Осова В. О. МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 100-102
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи процесу формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України та вдосконалена модель "Колесо бренду".
Рассмотрены основные этапы процесса формирования бренда предприятия в условиях инновационно-инвестиционной модели развития экономики Украины и усовершенствована модель "Колесо бренда".
The paper considers the main stages of the process of forming enterprise brand in terms of innovative investment model of economic development of Ukraine and the model of "Wheel Brand" is improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7731
Розташовується у зібраннях:№ 7



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.