Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/793
Title: Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины
Authors: Таран П. В.
Keywords: международные маркетинговые исследования
стратегический менеджмент
внешнеэкономическая деятельность
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Таран П. В. Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины / П. В. Таран // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 52 - 53
Abstract: Проанализированы стратегия маркетинга, способы ее применения к отечественным предприятиям, ее усовершенствование, разработка для определенного рынка или сегмента рынка, товара. Определено, на что направлены маркетинговые исследования и как правильно их применять.
Тhe marketing strategy, ways of its application to the domestic enterprises is analysed as well as its improvement, working out for the certain market or a segment of the market, and goods. It is defined what marketing researches are directed and how correctly to apply them.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/793
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.