Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Кафедра міжнародних економічних відносин та безпеки бізнесу
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЕВ)
Методичні матеріали (МЕВ)
Монографії (МЕВ)
Навчальні видання (МЕВ)
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (МЕВ)
Статті (МЕВ)
Статті студентів (МЕВ)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-9 из 9.
назад
1
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Петряєва З. Ф.
2021
Використання стратегічного маркетингового інструментарію в межах торговельного співробітництва
Птащенко О. В.
;
Куценко К. І.
2021
Маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" першого (бакалаврського) рівня
Птащенко О. В.
2023
Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
2023
Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівня
Гронь О. В.
2024
Позиціонування підприємств на міжнародних ринках
Іващенко Г. А.
2021
Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
2021
Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
Просмотр
Автор
4
Гронь О. В.
2
Птащенко О. В.
1
Куценко К. І.
1
Петряєва З. Ф.
1
Ус М. І.
1
Іващенко Г. А.
Тема
2
конкуренти
2
конкурентоспроможність
2
маркетингові інструменти
2
міжнародний маркетинг
2
міжнародний ринок
2
підсумковий контроль
2
ринок
2
споживач
1
аналіз
1
бренд
.
дальше >
по дате выпуска
5
2021
2
2023
1
2020
1
2024
Has File(s)
9
true