Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/800
Title: Процесс организации международной рекламной деятельности предприятия на рынках принимающих стран
Authors: Федченко А. Г.
Keywords: организация рекламной деятельности
международная стратегия рекламной кампании
рекламный язык
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Федченко А. Г. Процесс организации международной рекламной деятельности предприятия на рынках принимающих стран / А. Г. Федченко // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С.63 - 64
Abstract: Рассмотрен процесс организации международной рекламной деятельности на примере рекламных кампаний, показаны возможные трудности в процессе входа на иностранные рынки.
This article deals with the process of organizing international promotional activities. The organization offered the example of advertising campaign, showed the possible difficulties in the process of the entrance into foreign markets.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/800
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.