Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8153
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Authors: Зайцева Д. В.
Keywords: збутова діяльність
ефективність
організація
елементи збуту
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Зайцева Д. В. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ХІМІКО-ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ / Д. В. Зайцева // Управління розвитком. - 2014. - №9. - С. 158-161
Abstract: Розглянуто та проаналізовано засади організації збутової діяльності як засоби підвищення ефективності функціонування підприємства та зміцнення його конкурентоспроможності. Досліджено головні елементи збутової діяльності.
Рассмотрены и проанализированы принципы организации сбытовой деятельности как средства повышения эффективности функционирования предприятия и укрепления его конкурентоспособности. Исследованы главные элементы сбытовой деятельности.
Fundamentals of marketing activity as a means to improve the efficiency of а company and strengthen its competitiveness have been reviewed and analyzed. Key elements of marketing activities have been researched.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8153
Appears in Collections:№ 9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.