Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8367
Title: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ
Authors: Архипова О. С.
Keywords: маркетинг
соціальний маркетинг
сучасний бізнес
споживач
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Архипова О. С. РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ / О.С. Архипова // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 11-12
Abstract: Розглянуто сутність поняття соціального розвитку підприємства, його природу, видові модифікації та сфери прояву. Досліджено вплив соціального маркетингу на український бізнес.
Рассмотрена сущность понятия социального развития предприятия, его природа, видовыу модификации и сферы проявления. Исследовано влияние социального маркетинга на украинский бизнес.
The essence of the concept of social development of a company, its nature, generic versions and areas of manifestation have been studied. The impact of social marketing on Ukraine's bussines has been researched.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8367
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.