Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8378
Title: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ
Authors: Горниченко А. Р.
Keywords: рекламная кампания
планирование рекламной стратегии
ситуационный анализ
эффективность рекламной кампании
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Горниченко А. Р. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ / А.Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 23-25
Abstract: Рассмотрены сущность и содержание понятия "рекламная кампания". Определены основные предпосылки для разработки рекламной кампании. Рассмотрены методики поэтапного планирования рекламной стратегии.
Розглянуто сутність і зміст поняття "рекламна кампанія". Визначено основні передумови для розробки рекламної кампанії. Розглянуто методики поетапного планування рекламної стратегії.
The essence and the content of the concept of an advertising campaign have been considered. The key prerequisites for the development of an advertising campaign have been identified. The techniques of phased planning of the advertising strategy have been described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8378
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.