Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8378
Назва: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ
Автори: Горниченко А. Р.
Теми: рекламная кампания
планирование рекламной стратегии
ситуационный анализ
эффективность рекламной кампании
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Горниченко А. Р. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПЛАНИРОВАНИЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ / А.Р. Горниченко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 23-25
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены сущность и содержание понятия "рекламная кампания". Определены основные предпосылки для разработки рекламной кампании. Рассмотрены методики поэтапного планирования рекламной стратегии.
Розглянуто сутність і зміст поняття "рекламна кампанія". Визначено основні передумови для розробки рекламної кампанії. Розглянуто методики поетапного планування рекламної стратегії.
The essence and the content of the concept of an advertising campaign have been considered. The key prerequisites for the development of an advertising campaign have been identified. The techniques of phased planning of the advertising strategy have been described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8378
Розташовується у зібраннях:№ 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.