Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8414
Назва: МАРКЕТИНГ У БАНКУ
Автори: Лє Тхі Тху Фионг
Теми: маркетинг у банку
принципи маркетингу
конкуренція
фінансові інструменти
ризик
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Лє Тхі Тху Фионг МАРКЕТИНГ У БАНКУ / Лє Тхі Тху Фионг // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 40-42
Короткий огляд (реферат): Розглянуто посилення конкуренції на фінансовому і грошово-кредитному ринках банку. Доведено, що посилення конкуренції супроводжується зменшенням впливу НБУ на банківську справу, що призводить до зміни структури портфелів банків у бік більших ризиків для отримання належного рівня доходів.
Рассмотрено усиление конкуренции на финансовом и денежно-кредитном рынках банка. Доказано, что усиление конкуренции сопровождается уменьшением влияния НБУ на банковское дело, что приводит к изменению структуры портфелей банков в сторону больших рисков для получения надлежащего уровня доходов.
Growing competition in the banks' financial and monetary markets has been studied. Increased competition is proved to be accompanied by a decrease of the NBU influence on banking, which leads to a change in the structure of portfolios towards more risk to get proper income.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8414
Розташовується у зібраннях:№ 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лє Тхі Тху Фионг МАРКЕТИНГ У БАНКУ.pdf329,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.