Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22 (час пошуку: 0.018 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Synthesized capital and modernization of societyGavkalova N. L.; Barka Zine M.; Гавкалова Н. Л.; Барка Зін М.; Гавкалова Н. Л.; Барка Зин М.
2012Organization of cluster structures potential development managment with balanced scorecard toolsPylypenko A. A.; Duda O. V.; Пилипенко А. А.; Дуда О. В.; Пилипенко А. А.; Дуда О. В.
2012Розвиток науково-методичних підходів до розуміння потенціалу як економічної категоріїКасьяненко В. О.; Касьяненко В. А.; Kasianenko V. O.
2012Diversification: the synergetic effect or the multiplier of complementaryBoguslavskiy E. I.; Tishchenko A. I.; Богуславський Є. І.; Тищенко А. І.; Богуславский Е. И.; Тищенко А. И.
2012Fuzzi model for swot-analysis of pharmaceutical enterprise's functioningDorokhov O. V.; Malyarets L. M.; Дорохов О. В.; Малярець Л. М.; Дорохов А. В.; Малярец Л. М.
2012Analysis of the market oligopolistic model (on an example of an electricity market in mexico)Kalashnikov V. V.; Kavun S. V.; Калашников В. В.; Кавун С. В.
2012Problems and terms of the implementation of optimal flow processes managementZinkovsky M. O.; Dzobko I. P.; Зіньковський М. О.; Дзьобко І. П.; Зиньковский М. А.; Дзебко И. П.
2012The evolution of research of rational economic behaviorStjepcevic J.; Стієпчевич О.; Стиепчевич Е.
2012Держава в суспільстві та в його господарській сфері: некласичний підхідВолкова О. М.
2012The purchaser"s perceived risks in different economic situations:implications for b2b marketing managementStadlmann С.; Стедлменн К.