Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8441
Назва: ПСИХОЛОГИЯ МАРКЕТИНГА
Автори: Боднар Е. В.
Теми: психология
восприятие
внимание
любопытство
реклама
эмоция
активизация
настроение
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Боднар Е.В. Психология маркетинга / Е.В. Боднар // Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 112 - 113
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены психологические аспекты маркетинга, представлены их особенности и формы влияния на выбор и восприятие рекламы человеком. Показана специфика психологического аппарата современного маркетинга, а также роль психологии в нем.
Розглянуто психологічні аспекти маркетингу, подано їх особливості та форми впливу на вибір та сприйняття реклами людиною. Показано специфіку психологічного апарату сучасного маркетингу, а також роль психології в ньому.
The psychological aspects of marketing have been considered, their features and forms of influence on the selection and perception of advertising by man have been presented. The spe¬cificity of psychological appa-ratus of modern marketing and the role of psychology in it have been shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8441
Розташовується у зібраннях:№ 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боднар Е.В. ПСИХОЛОГИЯ МАРКЕТИНГА.pdf342,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.