Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8513
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Authors: Дудкевич К. І.
Keywords: комунікації
комунікативна політика
просування
персональні продажі
фор¬мування суспільної думки
реклама
стимулювання збуту
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дудкевич К. І. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ / К. І. Дудкевич // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 29-31
Abstract: Доведено, що кожне підприємство, яке має товар або послугу для реалізації, потребує якісної організації комунікативної політики. Розглянуто теоретичні підходи до організації комунікативної політики на підприємстві, запропоновано шляхи її покращення.
Доказано, что каждое предприятие, у которого есть товар или услуга для реализации, нуждается в качественной организации коммуникативной политики. Рассмотрены теоретические подходы к организации коммуникативной политики на предприятии, предложены пути ее улучшения.
Every company that has goods or services to sell is proved to require proper communication policy. Theoretical approaches to the organization of communication policy in a company have been studied. Ways to improve it have been offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8513
Appears in Collections:№ 13



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.