Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8513
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДудкевич К. І.-
dc.date.accessioned2015-02-25T09:41:31Z-
dc.date.available2015-02-25T09:41:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДудкевич К. І. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ / К. І. Дудкевич // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 29-31en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8513-
dc.description.abstractДоведено, що кожне підприємство, яке має товар або послугу для реалізації, потребує якісної організації комунікативної політики. Розглянуто теоретичні підходи до організації комунікативної політики на підприємстві, запропоновано шляхи її покращення.en_US
dc.description.abstractДоказано, что каждое предприятие, у которого есть товар или услуга для реализации, нуждается в качественной организации коммуникативной политики. Рассмотрены теоретические подходы к организации коммуникативной политики на предприятии, предложены пути ее улучшения.en_US
dc.description.abstractEvery company that has goods or services to sell is proved to require proper communication policy. Theoretical approaches to the organization of communication policy in a company have been studied. Ways to improve it have been offered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectперсональні продажіen_US
dc.subjectфор¬мування суспільної думкиen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659:664.3en_US
Располагается в коллекциях:№ 13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.