Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8513
Название: УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Дудкевич К. І.
Ключевые слова: комунікації
комунікативна політика
просування
персональні продажі
фор¬мування суспільної думки
реклама
стимулювання збуту
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Дудкевич К. І. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ / К. І. Дудкевич // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 29-31
Краткий осмотр (реферат): Доведено, що кожне підприємство, яке має товар або послугу для реалізації, потребує якісної організації комунікативної політики. Розглянуто теоретичні підходи до організації комунікативної політики на підприємстві, запропоновано шляхи її покращення.
Доказано, что каждое предприятие, у которого есть товар или услуга для реализации, нуждается в качественной организации коммуникативной политики. Рассмотрены теоретические подходы к организации коммуникативной политики на предприятии, предложены пути ее улучшения.
Every company that has goods or services to sell is proved to require proper communication policy. Theoretical approaches to the organization of communication policy in a company have been studied. Ways to improve it have been offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8513
Располагается в коллекциях:№ 13



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.