Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8563
Title: Визначення стратегічних напрямів розвитку компанії на основі swot-аналізу
Authors: Бойко А. М.
Keywords: маркетинговий аналіз
бренд
реклама
SWOT-аналіз
можливості
загрози
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Бойко А. М. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ НА ОСНОВІ SWOT-АНАЛІЗУ / А. М. Бойко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 82-85
Abstract: Проаналізовано напрями розвитку страхової компанії. Проведено маркетинговий аналіз послуг та оцінено можливості її виходу на ринок.
Проанализированы направления развития страховой компании. Проведен маркетинговый анализ услуг и оценены возможности ее выхода на рынок.
The development trends of an insurance company have been analyzed. A marketing analysis has been made and possibilities of its entering a market have been evaluated.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8563
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.