Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9359
Назва: Формування та реалізація стратегії розширення масштабів експортної діяльності
Інші назви: Формирование и реализация стратегии расширения масштабов экспортной деятельности
Formulation and implementation of strategies expansion of export activities
Автори: Ернандес О. О.
Эрнандес А. А.
Hernandez О. O.
Теми: стратегія
конкурентоспроможній аналіз
види стратегій
нові ринки
розширення експортної діяльності
формування стратегії
реалізація
стратегия
конкурентоспособный анализ
виды стратегий
новые ринки
разширение экспортной деятельности
формирование стратегии
реализация
strategy
competitive analysis
strategy types
new markets
export extension activity
creating strategy
implementation
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ернандес О.О. Формування та реалізація стратегії розширення масштабів експортної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.О. Ернандес. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості формування та реалізації експортної стратегії на підприємстві. Проаналізовано погляди вчених на поняття «експортна стратегія» та її складових елементів. Проведено економічний, фінансовий та аналіз ЗЕД. Запропоновані рекомендації щодо покращення діяльності підприємства. Розглянуто етапи розробки та втілення експортної стратегії, на прикладі виходу на нові ринки.
В работе расмотрено особенности формирования и реализации экспортной стратегии предприятия. Проанализированы мнения ученых про понятие «экспортная стратегия » и ее состовляющие. Проведен экономический, финансовый и анализ ВЭД. Предложены рекомендации для улучшения деятельности предприятия. Расмотрены этапы формирования и внедреня экспортной стратегии на примеры выхода на новые рынки.
This article contains specific of enterprise’s export extension building and implementation strategy. Analyzed the views of scholars in the terms of export strategy meaning and its components. Economic, finance and EEA analyses were conducted. Enterprise improving recommendation were suggested. Creating and implementing steps of export strategy were released following new markets example.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9359
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.