Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9461
Title: Управління розвитком міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Управление развитием международной маркетинговой деятельности предприятия
Managing the development of an international marketing company
Authors: Удовіка Д. В.
Удовика Д. В.
Udovika D.
Keywords: міжнародний маркетинг
маркетингова діяльність
управління розвитком формування
ринок
международный маркетинг
маркетинговая деятельность
управление развитием
формирование
рынок
international marketing
marketing activities
management of development
the formation of the market
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Удовіка Д. В. Управління розвитком міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / Д.В. Удовіка. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Предметом дослідження виступає маркетинг імпортної діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади процесу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Харківрегіонгаз» на зовнішньому ринку. В якості методів дослідження в роботі були використані: системний фінансово-економічний аналіз, статистичні та аналітичні методи, економіко-математичне моделювання.
Предметом исследования выступает маркетинг импортной деятельности предприятия. Предметом исследования является теоретико-методические основы процесса управления маркетинговой деятельностью ООО «Харкиврегионгаз» на внешнем рынке. В качестве методов исследования в работе были использованы: системный финансово-экономический анализ, статистические и аналитические методы, экономико-математическое моделирование.
Managing the development of an international marketing company The subject of the research is the marketing importing company. The subject of the research is theoretical and methodological foundations of process management marketing activities LLC "Harkivrehionhaz" on the international market. As research methods were used in the work: a system of financial and economic analysis, statistical and analytical methods, economic modeling.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9461
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Удовика.pdf73,79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.