Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1541-1550 из 2430.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Методичне забезпечення системи мотивації персоналуСамойленко В. В.
2021Методичні основи формування системи управління конкурентоспроможністю підприємстваСамойленко В. В.
2021Аспекти ідентифікації аналізу та управляння ризикамиСамойленко В. В.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчанняТімонін О. М.; Ларіна К. В.; Тимонин А. М.; Ларина Е. В.; Timonin O. M.; Larina K. V.
2015Якість трудового життя: оцінювання та підвищенняЯстремська О. М.; Стаматін О. В.; Ястремська О. О.
2020Планування та організація діяльності підприємстваВеретенникова Г. Б.; Томах В. В.; Геращенко І. М.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2021Економіка знань та інноваційна інфраструктура. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТомах В. В.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.