Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1821-1830 зі 3588 (час пошуку: 0.037 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2017Медіатехнології : робоча програма для студентів спецільності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняБєлікова Ю. В.
2022Особливості формування системи управління ризиками на підприємствіСамойленко В. В.
2022The Mechanism of Labor Motivation as a Determinant of Economic Security of Enterprises in Competitive ConditionsLagodiienko V.; Samoilenko V.; Pasko M.; Ovod L.; Matsulevych Ye.
2022Problems of Gender Parity in the State Administration System: Conceptual and Empirical AspectsKireieva Z.; Sardaryan K.; Voytsekhovska Y.; Britchenko I.; Samoilenko V.; Popova Y.
2018Сімейна економіка як базис становлення сімейного бізнесу в УкраїніПасько М. І.; Пасько М. И.; Pasko M. I.
2018Менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальностей 075 "Маркетинг", 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняСлюсарєва Л. А.; Козлова І. М.; Слюсарева Л. А.; Козлова И. Н.; Sliusarieva L. A.; Kozlova I. M.
2022Невербальная коммуникация в политдискурсе: построение, влияние, результатПиценко А.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2018Професійне навчання безробітних на сучасному ринку праці України як частина становлення брендингу освітиПтащенко О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.