Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 961-970 из 2430.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчанняАлдохіна Н. І.; Алдохина Н. И.; Aldokhina N. I.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг послуг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг " усіх форм навчанняАлдохіна Н. І.; Алдохина Н. И.; Aldokhina N. I.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2019Методичні рекомендації до проведення комплексного тренінгу для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняАвраменко О. В.; Авраменко Е. В.; Avramenko O. V.
2021Міжнародна логістика. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняПисьмак В. О.
2021Ризик-менеджмент: конспект лекцій для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого бакалаврського рівняДемченко Г. В.
2021Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Modernization of social dialogue as an imperative for developing social responsibility by business organizations in UkraineLopuschnyak H.; Marshavin Y.; Kitsak T.; Iastremska O.; Nikitin Y.
2021Вплив структури управління акціонерним товариством на ефективність корпоративного управлінняВелика О. Ю.
2020Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.