Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 112.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Основи формування науково-інноваційних мереж для інноваційного розвитку регіонівКоюда В. О.; Слюсарєва Л. А.; Коюда В. А.; Слюсарева Л. А.; Koiuda V. O.; Slyusareva L. A.
2015Социально ответственный маркетинг: проблемы теории, практики в свете глобального экономического кризисаОрлов П. А.; Orlov P. A.
2015Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінностіГронь О. В.; Гронь А. В.
2015Проблеми впровадження інновацій в операційний менеджментЗахаров В. А.; Zakharov V.
2015Операційна система промислового підприємстваЗахаров В. А.; Захаров В. А.; Zakharov V. A.
2015Теоретичне підґрунтя інновацій: аналіз сутностіДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2015Суб’єкти та принципи протидії корупціїРазінкова В. П.; Лук’янець С. П.; Разинкова В. П.; Лукьянец С. П.; Razinkova V. P.; Lukyanets S. P.
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Особливості споживачів продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Маркетингові та рекламні дослідження ринкуПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.