Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 45.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваГладиш Д. Г.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі використання Internet-технологійВишньова Д. В.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2015Сучасний маркетинг: аналіз і перспективи розвитку : наукове виданняОрлов П. А.; Лисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Притиченко Т. І.; Косенков С. І.; Алдохіна Н. І.; Рожко В. І.; Птащенко О. В.; Бихова О. М.; Гронь О. В.; Рубан В. В.; Лях І. С.; Брусенко Н. В.; Орлов П. А.; Лисица Н. М.; Холодный Г. А.; Притыченко Т. И.; Косенков С. И.; Алдохина Н. И.; Рожко В. И.; Птащенко Е. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Рубан В. В.; Лях И. С.; Брусенко Н. В.; Orlov P. A.; Lysytsya N. M.; Holodnyi G. O.; Prytychenko T. I.; Kosenkov S. I.; Aldokhina N. I.; Rozhko V. I.; Ptashchenko O. V.; Bikhova O. M.; Gron O. V.; Ruban V. V.; Liakh I. S.; Brusenko N. V.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2020Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.
2018Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівняГрузіна І. А.; Василик С. К.; Кінас І. О.; Грузина И. А.; Кинас И. А.; Gruzina I. A.; Vasilik S. K.; Kinas I. O.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.