Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 72.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Демченко Г. В.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Демченко А. В.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.; Demchenko G. V.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.
2017Основні концепції маркетингової діяльностіРазінькова М. Ю.; Разинькова М. Ю.; Razinkova M. Y.
2019Економіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Щетинін В. М.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Щетинин В. М.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.; Shchetinin V. M.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2018Економіка підприємства : методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняОрлов П. А.; Рожко В. І.; Орлов П. А.; Рожко В. И.; Orlov P. A.; Rozhko V. I.
2019International marketing and marketing audit in the context of european integration and globalizationZyma O.; Ptashchenko O. V.; Shevchenko I.; Afanasieva O. M.
2021Marketing tricks and their impact on humanPtashchenko O. V.; Nevdachyna A. S.
2021Marketing approach in motivation of personnelKlok O. P.; Slavinska A. V.