Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-8 из 8.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Методичні засади аналізу організаційної культури у житлово-комунальній сферіВоліков В. В.; Баркова К. О.; Воликов В. В.; Баркова Е. А.; Volikov V. V.; Barkova K. O.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Організаційна культура як похідна впливу глобалізації на формування конкурентної стратегії розвиткуПолюхович М. В.; Баркова К. О.
2018Роль фінансової стратегії у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваЗаславська К. А.; Стеріна К. В.; Заславская Е. А.; Стерина Е. В.; Zaslavska K. A.; Sterina K. V.
2018Взаємозв’язок організаційної культури із стратегією підприємства в умовах мінливого середовищаБаркова К. О.; Баркова Е. А.; Barkova K. O.
2018Шляхи реалізації логістичних стратегійАвраменко О. В.; Авраменко А. В.; Avramenko O. V.
2018Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнівРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V. V.
2018Основні методи і чинники стимулювання праці топ-менеджерівТутова А. С.