Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2020Основи підприємництва. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Тер-Карапетянц Ю. М.
2021Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2021Забезпечення якості і безпеки харчових продуктів вітчизняного виробництваРожко В. І.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2021Маркетингові комунікації. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Gender specifics of emotional intelligence as a resource for successful HR- managementLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.
2020Features of employees training in the conditions of development of digital economyLysytsia N. M.; Martynenko M. V.
2020Modern trends of pricing in educational services marketLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.
2021Розвиток маркетингу освітних послуг в умовах інформатизації суспільстваЛисиця Н.; Бєлікова Ю.