Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема marketing communications
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 20
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level
Aldoshyna M. V.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2017
Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мажник Л. О.
;
Демченко Г. В.
;
Мажник Л. А.
;
Демченко А. В.
;
Mazhnyk L. O.
;
Demchenko G. V.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Демченко Г. В.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Демченко А. В.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
;
Demchenko G. V.
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2017
Маркетингові комунікації в туристичній діяльності : робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" другого (магістерського) рівня
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Алдошина М. В.
;
Кравцова А. В.
;
Aldoshyna M. V.
;
Kravtsova A. V.
2015
Менеджмент: формування компетентностей на основі тренінгів : навчально-практичний посібник
Гриньова В. М.
;
Пасько М. І.
;
Заславська К. А.
;
Петренко О. О.
;
Яндола К. О.
;
Гринева В. Н.
;
Пасько М. И.
;
Заславская Е. А.
;
Петренко А. А.
;
Яндола К. А.
;
Gryneva V. M.
;
Pasko M. I.
;
Zaslavskaya K. A.
;
Petrenko O. O.
;
Yandola K. O.
2015
Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності
Логвінова П. А.
2019
Подієвий маркетинг як інструмент просування бренду
Кінас І. О.
;
Майстренко О. В.
;
Кинас И. А.
;
Kinas I. O.
2019
Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачів
Кінас І. О.
;
Кинас И. А.
;
Kinas I. O.
2017
Роль маркетинга в корпоративном управлении
Великая Е. Ю.
;
Велика О. Ю.
;
Velikaya О. Y.
2017
Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності українських підприємств
Грузіна І. А.
;
Грузина И. А.
;
Gruzina I. A.
2016
Сучасні методи просування туристичного оператора на ринку
Алдошина М. В.
;
Aldoshyna M. V.
2018
Удосконалення комунікаційної політики підприємства
Слюсарєва Л. А.
;
Костіна О. М.
;
Слюсарева Л. А.
;
Костина О. Н.
;
Sliusarieva L. A.
;
Kostina O. M.
2012
Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия
Полякова Я. А.
;
Полякова Я. О.
;
Polyakova Y. O.
2014
Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Ткач В. Ю.
;
Tkach V. Y.
2014
Формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку
Зягун А. М.
;
Zjagun A. M.
2012
Формування рекламного бюджету підприємства в процесі маркетингових комунікацій
Полякова Я. О.
;
Полякова Я. А.
;
Polyakova Y. O.
2018
Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємства
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.