Просмотр собрания по группе - Тема marketing activity

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 25  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Features of employees training in the conditions of development of digital economyLysytsia N. M.; Martynenko M. V.
2020Features of Employees Training in the Conditions of Development of Digital EconomyLysytsia N. M.; Martynenko M. V.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2023Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activityShtal T.; Ptashchenko O.; Rodionov S.; Kurtsev O.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
2021Justification of marketing activity organization at an enterpriseMyronova O. M.; Kaabar Nour el Houda
2016Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketingOrlov P. A.; Орлов П. А.
2022Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) levelMyronova O. M.; Kotlyk A. V.
2018Marketing plan as an important tool of the business developmentMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2014Syllabus of the academic discipline "MARKETING MANAGEMENT" for students of of speciality "Business Administration" of all forms of studyЛепейко Т. І.; Котлик А. В.; Lepeyko T. I.; Kotlyk A. V.; Лепейко Т. И.
2011Ефективність маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2014Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємстваЖгунова К. А.; Zhgunova K. A.
2018Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетингРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузіРуденко Ю. В.; Руденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2016Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризисаОрлов П. А.; Орлов П. А.; Orlov P. A.
2016Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчанняБихова О. М.; Гронь О. В.; Быхова Е. М.; Гронь А. В.; Bykhova O. M.; Gron O. V.
2010Планування маркетингового потенціалу підприємстваЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V. P.
2009Последствия финансово-экономического кризиса и некоторые направления выхода из негоОрлов П. А.; Orlov P. A.