Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема marketing activity
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 25
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Features of employees training in the conditions of development of digital economy
Lysytsia N. M.
;
Martynenko M. V.
2020
Features of Employees Training in the Conditions of Development of Digital Economy
Lysytsia N. M.
;
Martynenko M. V.
2019
Features of marketing activity in the smartphone market
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2015
Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural development
Aldokhina N. I.
;
Komarist O. I.
;
Danilenko V.
;
Алдохіна Н. І.
;
Комаріст О. І.
;
Даниленко В.
;
Алдохина Н. И.
;
Комарист Е. И.
2023
Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activity
Shtal T.
;
Ptashchenko O.
;
Rodionov S.
;
Kurtsev O.
2022
Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO Group
Parkhomenko O.
;
Iarmosh O.
2021
Justification of marketing activity organization at an enterprise
Myronova O. M.
;
Kaabar Nour el Houda
2016
Major factors of increase of business entities social responsibility and their marketing
Orlov P. A.
;
Орлов П. А.
2022
Marketing and sales management: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Business administration" of the second (master's) level
Myronova O. M.
;
Kotlyk A. V.
2018
Marketing plan as an important tool of the business development
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2014
Syllabus of the academic discipline "MARKETING MANAGEMENT" for students of of speciality "Business Administration" of all forms of study
Лепейко Т. І.
;
Котлик А. В.
;
Lepeyko T. I.
;
Kotlyk A. V.
;
Лепейко Т. И.
2011
Ефективність маркетингової діяльності
Струпинська Н. В.
;
Струпинская Н. В.
;
Strupynska N. V.
2014
Забезпечення ефективності міжнародного маркетинг-менеджменту підприємства
Жгунова К. А.
;
Zhgunova K. A.
2018
Калькуляційні системи в управлінні витратами на маркетинг
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2013
Напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю на підприємствах машинобудівної галузі
Руденко Ю. В.
;
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2013
Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізу
Руденко Ю. В.
;
Rudenko Y. V.
2016
Основные факторы повышения социальной ответственности субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса
Орлов П. А.
;
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.
2016
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" денної форми навчання
Бихова О. М.
;
Гронь О. В.
;
Быхова Е. М.
;
Гронь А. В.
;
Bykhova O. M.
;
Gron O. V.
2010
Планування маркетингового потенціалу підприємства
Яхкінд В. П.
;
Яхкинд В. П.
;
Yakhkind V. P.
2009
Последствия финансово-экономического кризиса и некоторые направления выхода из него
Орлов П. А.
;
Orlov P. A.