Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема price
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 48
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyers
Omarov E. Sh.
2022
Comparative Analysis of Price Dynamics for Shares of Technology Companies in Japan: Canon Inc, Hitachi Ltd, Sony Corp., Alps Electric Co., Tokyo Electric Power Co
Lyashenko V.
;
Bril M.
;
Pyvavar I.
2019
Economic theory: syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor’s) level
Stepanenko N. O.
;
Klimenko O. M.
;
Lytvynenko A. O.
;
Cherkashyna T. S.
2019
Features of marketing activity in the smartphone market
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2022
Financial market of Europe in displaying the dynamics of prices for shares of major European companies
Lyashenko V.
;
Stepanenko N.
;
Osypova S.
2019
Forecasting the stage of the stock market
Chernova N. L.
;
Filip S.
2018
Macro- and Microeconomics : syllabus for Bachelor's (first) degree students of specialities 291 "International Relations, Public Communi-cations and Regional Studios" and 292 "International Economic Rela¬tions"
Stepanenko N. O.
;
Stepanenko V. O.
2019
Macro- and Microeconomics: syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor’s) level
Stepanenko N. O.
;
Cherkashyna T. S.
;
Mordovets A. V.
2019
Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing technique
Omarov E. Sh.
;
Sandal Jan-U.
;
Омаров Е. Ш.
;
Сандал Ж.-Ю.
;
Омаров Э. Ш.
;
Сандал Ж.-Ю.
2023
Marketing: program of the course for students of specialty 073 “Management” of the study programme “Business Administration” of the first (bachelor’s) level
Grynevych L.
;
Lysytsia N.
;
Boiko N.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2021
Methods of Comparative Statics and Dynamics in the Theory of Economic Cycles
Voronin А. V.
;
Gunko O. V.
2020
Microeconomics: Syllabus of the discipline for students of all specialties of the first (Bachelor) level and all forms of study
Stepanenko N. O.
;
Степаненко Н. О.
2022
Mutual Analysis of the Dynamics of Development of the Banking Sectors of Key Countries in Europe, Asia and America
Lyashenko V.
;
Bitner I.
;
Ponomarenko O.
2018
Political economy: syllabus for students of specialties 292 «International economic relations», 242 «Tourism» and 073 «Management» of the first (bachelor) level
Stepanenko N. O.
2015
Product differentiation as a basic competitive marketing strategy in crisis
Stepanenko V. O.
;
Степаненко В. О.
2021
The Fundamentals of Economics
Ukrainska L.
;
Mashchenko M.
;
Lisna I.
;
Pyvavar I.
;
Pypenko I.
;
Ponomarenko O.
;
Stepanenko N. O.
2019
Ukraine bond market: yield curve analysis
Chernova N. L.
;
Prokopovych S. V.
2014
Динамика рыночной конъюктуры с непрерывными запаздываниями в системе "спрос-предложение"
Воронин А. В.
;
Гунько О. В.
;
Воронін А. В.
;
Гунько О. В.
;
Voronin A. V.
;
Gunko O. V.
2013
Дискретная модель рыночной адаптации
Воронин А. В.
;
Гунько О. В.
;
Воронін А. В.
;
Гунько О. В.
;
Voronin A. V.
;
Gunko O. V.