Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема competitiveness
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 8 по 27 из 172
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Entrepreneurship: syllabus for students of all specialties of the first (bachalor) level
Ivanova O. Y.
;
Cherednik A. О.
2018
Features of enterprise competitiveness management
Nemashkalo K. R.
;
Немашкало К. Р.
2019
Financial and commercial aspect of the technology transfer process
Khvostenko V. S.
;
Kipa M. A.
;
Aleksieienko I. I.
2023
Financial support of logistics: security aspects and sustainable development (in ukrainian context)
Antoniuk N.
;
Melnykova K.
;
Kholodna Y.
;
Britchenko I.
;
Khomiuk N.
;
Rogach S.
;
Shmatkovska T.
2013
THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF DOMESTIC ENTERPRISES
Nikitenko G.
2012
THE FORMATION OF THE ENTERPRISE'S CORPORATE STRATEGY IN THE CONTEXT OF GLOBALIZATION
Ya. Kononenko
2022
Implementation of innovations in information logistics of the enterprise to improve its competitiveness on the market
Vynohradov V. V.
2018
Key requirements for the synthesis of the enterprise competitiveness management system
Piddubna L. I.
;
Horobynska M. V.
;
Піддубна Л. І.
;
Горобинська М. В.
;
Поддубная Л. И.
;
Горобинская М. В.
2021
Management of competitiveness of tourist industry enterprises: Syllabus of the academic discipline for students of speciality 242 "Tourism" first (bachelor) level
Brusiltseva Н. M.
;
Pohuda N. V.
2022
Marketing as a key method of increasing international competitveness
Dybach I.
;
Pankova K.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2014
METHODOLOGICAL APPROACHES TO THE EVALUATION AND ANALYSIS OF THE IMPACT OF INTERRELATED FACTORS ON THE BUSINESS INNOVATION CAPACITY
Labunska S. V.
;
Лабунська С. В.
;
Лабунская С. В.
2017
Modeling of factors of production interaction and efficiency of their usage in enterprise competitiveness management
Sergienko O. A.
;
Golofaieva I. P.
;
Tatar M. S.
;
Сергиенко Е. А.
;
Голофаева И. П.
;
Татар М. С.
;
Сергієнко О. А.
;
Голофаєва І. П.
2017
Modeling of factors of production interaction and efficiency of their usage in enterprise competitiveness management
Sergienko O. A.
;
Golofaieva I. P.
;
Tatar M. S.
2016
Organizational and management potential formation of machine building enterprises competitiveness
Sergienko O. A.
;
Tatar M. S.
;
Сергієнко О. А.
;
Татар М. С.
;
Сергиенко Е. А.
;
Татар М. С.
2017
PEST-аналіз як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства на зовнішніх ринках
Бондаренко Л. М.
;
Ярковий О. В.
;
Бондаренко Л. Н.
;
Ярковой О. В.
;
Bondarenko L. M.
;
Yarkovy O. V.
2018
Prerequisites for the development of partnerships
Ippolitova I. Y.
;
Selezneva H. О.
2022
Quality of export products as a component of foreign economic strategy
Dybach I. L.
;
Samsonova V. Ye.
2015
Quality of working life as the strategic direction оf domestic enterprises’ activity
Stepanova E. R.
;
Nazarov N. K.
;
Sotnikova Y. V.
2022
Social responsibility and strategic business initiatives
Klimenko O.