Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1175
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСереда А. И.-
dc.date.accessioned2012-11-28T08:43:36Z-
dc.date.available2012-11-28T08:43:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСереда А. И. Слагаемые имиджа как фактор конкурентоспособности предприятия (на примере ООО "ТД "ЕВРОМЕТ") / А. И. Середа // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 162-165en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1175-
dc.description.abstractРассмотрено формирование Мастер-плана на примере предприятия, занимающегося металлоторговлей.en_US
dc.description.abstractThis article is devoted to the building of enterpise’s image by the example of steel trading enterpriseen_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectимиджen_US
dc.subjectМастер-планen_US
dc.subjectзакладка фундаментаen_US
dc.subjectвнешний имиджen_US
dc.subjectвнутренний имиджen_US
dc.subjectнеосязаемый имиджen_US
dc.titleСЛАГАЕМЫЕ ИМИДЖА КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ООО "ТД "ЕВРОМЕТ")en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.336.6:005.332.4en_US
Розташовується у зібраннях:№ 9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.