Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1175
Title: СЛАГАЕМЫЕ ИМИДЖА КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ООО "ТД "ЕВРОМЕТ")
Authors: Середа А. И.
Keywords: имидж
Мастер-план
закладка фундамента
внешний имидж
внутренний имидж
неосязаемый имидж
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Середа А. И. Слагаемые имиджа как фактор конкурентоспособности предприятия (на примере ООО "ТД "ЕВРОМЕТ") / А. И. Середа // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 162-165
Abstract: Рассмотрено формирование Мастер-плана на примере предприятия, занимающегося металлоторговлей.
This article is devoted to the building of enterpise’s image by the example of steel trading enterprise
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1175
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.