Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1175
Назва: СЛАГАЕМЫЕ ИМИДЖА КАК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ООО "ТД "ЕВРОМЕТ")
Автори: Середа А. И.
Теми: имидж
Мастер-план
закладка фундамента
внешний имидж
внутренний имидж
неосязаемый имидж
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Середа А. И. Слагаемые имиджа как фактор конкурентоспособности предприятия (на примере ООО "ТД "ЕВРОМЕТ") / А. И. Середа // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 162-165
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено формирование Мастер-плана на примере предприятия, занимающегося металлоторговлей.
This article is devoted to the building of enterpise’s image by the example of steel trading enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1175
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.