Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1208
Название: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Авторы: Обуховська К. І.
Ключевые слова: маркетинг персоналу
лояльність персоналу
система управління персоналом
фактори маркетингу персоналу
конкурентоспроможність
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Обуховська К. І. Сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом / К. І. Обуховська // Управління розвитком. 2012. № 1.- С.161-164
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом, взаємозв’язок маркетингу персоналу та конкурентоспроможності персоналу. Визначено фактори маркетингу персоналу
The article examines the essence of marketing personnel in system management, relationship marketing staff and competitive staff. Personnel marketing factors are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Располагается в коллекциях:№1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.