Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1208
Назва: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Автори: Обуховська К. І.
Теми: маркетинг персоналу
лояльність персоналу
система управління персоналом
фактори маркетингу персоналу
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Обуховська К. І. Сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом / К. І. Обуховська // Управління розвитком. 2012. № 1.- С.161-164
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом, взаємозв’язок маркетингу персоналу та конкурентоспроможності персоналу. Визначено фактори маркетингу персоналу
The article examines the essence of marketing personnel in system management, relationship marketing staff and competitive staff. Personnel marketing factors are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.