Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1208
Title: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Authors: Обуховська К. І.
Keywords: маркетинг персоналу
лояльність персоналу
система управління персоналом
фактори маркетингу персоналу
конкурентоспроможність
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Обуховська К. І. Сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом / К. І. Обуховська // Управління розвитком. 2012. № 1.- С.161-164
Abstract: Розглянуто сутність маркетингу персоналу в системі управління персоналом, взаємозв’язок маркетингу персоналу та конкурентоспроможності персоналу. Визначено фактори маркетингу персоналу
The article examines the essence of marketing personnel in system management, relationship marketing staff and competitive staff. Personnel marketing factors are defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1208
Appears in Collections:№1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.