Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-06-14T12:15:25Z-
dc.date.available2016-06-14T12:15:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні / Київський нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - №3 (96). - С.18-23.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12625-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню впливу розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії. Було зазначено, що співвідношення бренда чи продукту з певними емоціями та розповсюдженість цих емоцій важливі не тільки для розуміння сили бренда, рівня лояльності користувачів, але й має великий прогностичний потенціал. Розширена кнопка «Like» робить більш точними метрики залучення (post engage), спрощує процес моніторингу соціальної мережі, збільшує включення користувачів у процес взаємодії усередині соціальної мережі.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.subjectоцінка ефективності СММ кампаніїen_US
dc.subjectсоціальна мережа Facebooken_US
dc.titleВплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив розширення кнопки.pdf374,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.