Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12625
Назва: Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: емоції
оцінка ефективності СММ кампанії
соціальна мережа Facebook
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бєлікова Ю. В. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні / Київський нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - №3 (96). - С.18-23.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню впливу розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії. Було зазначено, що співвідношення бренда чи продукту з певними емоціями та розповсюдженість цих емоцій важливі не тільки для розуміння сили бренда, рівня лояльності користувачів, але й має великий прогностичний потенціал. Розширена кнопка «Like» робить більш точними метрики залучення (post engage), спрощує процес моніторингу соціальної мережі, збільшує включення користувачів у процес взаємодії усередині соціальної мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12625
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив розширення кнопки.pdf374,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.