Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12625
Title: Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії
Authors: Бєлікова Ю. В.
Keywords: емоції
оцінка ефективності СММ кампанії
соціальна мережа Facebook
Issue Date: 2016
Citation: Бєлікова Ю. В. Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні / Київський нац. економ. ун-т ім. В. Гетьмана. - Київ, 2016. - №3 (96). - С.18-23.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню впливу розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампанії. Було зазначено, що співвідношення бренда чи продукту з певними емоціями та розповсюдженість цих емоцій важливі не тільки для розуміння сили бренда, рівня лояльності користувачів, але й має великий прогностичний потенціал. Розширена кнопка «Like» робить більш точними метрики залучення (post engage), спрощує процес моніторингу соціальної мережі, збільшує включення користувачів у процес взаємодії усередині соціальної мережі.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12625
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вплив розширення кнопки.pdf374,29 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.