Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12639
Назва: Нестандартный подход к определению рыночной позиции туристических предприятий
Автори: Лепетюха Н. В.
Теми: туристическое предприятие
рыночная позиция
теория нечетких множеств
кластерный анализ
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лепетюха Н. В. Нестандартный подход к определению рыночной позиции туристических предприятий / Н. В. Лепетюха // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів (22 квітня, 2016 р.). – Х. : Видавництво «НТМТ». – С. 641 – 646.
Короткий огляд (реферат): В работе приводится перечень показателей, на основе которых оценивается рыночная позиция туристических предприятий. Рассматривается методика оценивания рыночной позиции. Получены таксоны туристических предприятий в зависимости от количества реальных конкурентов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12639
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лепетюха_ТЕЗИСЫ.pdf102,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.