Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14995
Title: Значення знань, як дескриптора Національної рамки кваліфікацій, для розвитку інформаційного суспільства.
Other Titles: Значение знаний, как дескриптора Национальной рамки квалификаций, для развития информационного общества
The value of knowledge as descriptors of the National Qualifications Framework for the development of the information society
Authors: Внукова Н. М.
Внукова Н. М.
Vnukova N. M.
Keywords: компетентнісний підхід
Національна рамка кваліфікацій
освіта
компетентностный подход
Национальная рамка квалификаций
образование
competence approach
national qualifications framework
education
Issue Date: 2016
Citation: Внукова Н. М. Значення знань, як дескриптора Національної рамки кваліфікацій, для розвитку інформаційного суспільства / Н. М. Внукова // Правові питання трансформації інформаційного суспільства в суспільство знань, як основи інноваційного розвитку України: Матеріали науково-практичного «круглого» столу / 27 квітня 2016 р., м.Київ / Упорядн. : В. М.Фурашев, С.Ю.Петряєв. – К. : НДІІП НАПрН України, Навчально-науковий центр інформаційного права та правових питань інформаційних технологій ФСП НТУУ «КПІ», 2016. – С.126-131.
Abstract: Визначено підходи реалізації компетентністного підходу в освіті, що стосуються змін щодо формування економіки знань, розвитку трансфера технологій, підвищення ролі освіти пропорційно можливості вирішення життєвих проблем
Определены подходы к реализации компетентностного подхода в образовании, касающиеся изменений по формированию экономики знаний, развития трансфера технологий, повышение роли образования пропорционально возможности решения жизненных проблем
The approaches to the implementation of competency approach in education regarding changes in terms of the knowledge economy, development of technology transfer, enhancing education in proportion to the possibility of solving life's problems
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14995
Appears in Collections:Статті (МСіФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.