Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1521
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛозова Х. П.-
dc.date.accessioned2012-12-19T07:15:59Z-
dc.date.available2012-12-19T07:15:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛозова Х.П. Аналіз сучасних методів та пропозиція комплексного підходу до оцінки вартості бренда / Х.П. Лозова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 37 - 39en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521-
dc.description.abstractПроаналізовано основні сучасні методи оцінки вартості бренда, запропоновано комплексний підхід до цієї проблеми.en_US
dc.description.abstractModern methods of estimating fundamental value of the brand were analyzed, a comprehensive approach to this problem was proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectоцінка вартостіen_US
dc.subjectкомплексний підхідen_US
dc.titleАНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ПРОПОЗИЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8en_US
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.