Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1521
Назва: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ПРОПОЗИЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДА
Автори: Лозова Х. П.
Теми: бренд
оцінка вартості
комплексний підхід
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Лозова Х.П. Аналіз сучасних методів та пропозиція комплексного підходу до оцінки вартості бренда / Х.П. Лозова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 37 - 39
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні сучасні методи оцінки вартості бренда, запропоновано комплексний підхід до цієї проблеми.
Modern methods of estimating fundamental value of the brand were analyzed, a comprehensive approach to this problem was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.