Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1521
Title: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ТА ПРОПОЗИЦІЯ КОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ БРЕНДА
Authors: Лозова Х. П.
Keywords: бренд
оцінка вартості
комплексний підхід
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Лозова Х.П. Аналіз сучасних методів та пропозиція комплексного підходу до оцінки вартості бренда / Х.П. Лозова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 37 - 39
Abstract: Проаналізовано основні сучасні методи оцінки вартості бренда, запропоновано комплексний підхід до цієї проблеми.
Modern methods of estimating fundamental value of the brand were analyzed, a comprehensive approach to this problem was proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Appears in Collections:№12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.