Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16542
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Agadzhanova R. M. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-09T09:49:59Z | - |
dc.date.available | 2017-06-09T09:49:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Agadzhanova R. M. The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy / R. M. Agadzhanova // Materialy XIII Mezinarodni vedecko-prakticka konf. Efektivni nastroje modernich ved – 2017 (22-30.04.2017).- Praha: Publishing House „Education and Science”, 2017. Pedagogicke vedy. – [Electronic version]. – On line – http://www.rusnauka.com/15_EISN_2017/Pedagogica/5_225648.doc.htm | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16542 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the peculiarities and key underlying principles of assessment which are used to encourage students to become better language learners. The advantages of peer assessment and self-assessment are considered. It is emphasized that self-assessment and peer assessment motivate students to become autonomous learners | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | assessment | en_US |
dc.subject | peer assessment | en_US |
dc.subject | self-assessment | en_US |
dc.subject | learner autonomy | en_US |
dc.subject | learning process | en_US |
dc.title | The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Агаджанова Р.М..pdf | 95,55 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.