Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16542
Назва: The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy
Автори: Agadzhanova R. M.
Теми: assessment
peer assessment
self-assessment
learner autonomy
learning process
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Agadzhanova R. M. The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy / R. M. Agadzhanova // Materialy XIII Mezinarodni vedecko-prakticka konf. Efektivni nastroje modernich ved – 2017 (22-30.04.2017).- Praha: Publishing House „Education and Science”, 2017. Pedagogicke vedy. – [Electronic version]. – On line – http://www.rusnauka.com/15_EISN_2017/Pedagogica/5_225648.doc.htm
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the peculiarities and key underlying principles of assessment which are used to encourage students to become better language learners. The advantages of peer assessment and self-assessment are considered. It is emphasized that self-assessment and peer assessment motivate students to become autonomous learners
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16542
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Агаджанова Р.М..pdf95,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.