Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16542
Назва: | The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy |
Автори: | Agadzhanova R. M. |
Теми: | assessment peer assessment self-assessment learner autonomy learning process |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Agadzhanova R. M. The Use of Peer Assessment and Self-assessment for Learner Autonomy / R. M. Agadzhanova // Materialy XIII Mezinarodni vedecko-prakticka konf. Efektivni nastroje modernich ved – 2017 (22-30.04.2017).- Praha: Publishing House „Education and Science”, 2017. Pedagogicke vedy. – [Electronic version]. – On line – http://www.rusnauka.com/15_EISN_2017/Pedagogica/5_225648.doc.htm |
Короткий огляд (реферат): | The article is devoted to the peculiarities and key underlying principles of assessment which are used to encourage students to become better language learners. The advantages of peer assessment and self-assessment are considered. It is emphasized that self-assessment and peer assessment motivate students to become autonomous learners |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16542 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Агаджанова Р.М..pdf | 95,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.