Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16777
Назва: Формування інвестиційної стратегії вітчизняним підприємством у міжнародному бізнесі
Автори: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Бондаренко Л. М.
Теми: інвестиційна діяльність
інвестиційна стратегія підприємства
міжнародний бізнес
спільне підприємство
дочірнє підприємство
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Формування інвестиційної стратегії вітчизняним підприємством у міжнародному бізнесі / Т. В. Шталь, В. О. Козуб, Л. М. Бондаренко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Збірник наук. праць / - 2017. - Випуск 1 (49). – С. 213 – 216.
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в дослідженні процесу формування інвестиційної стратегії вітчизняними підприємствами в контексті їх участі в міжнародному бізнесі. В статті була визначена сутність інвестиційної стратегії, як однієї зі складових загальної стратегії підприємства. Розглянуто особливості формування інвестиційної стратегії підприємства. Висвітлено основні форми участі підприємств у міжнародному бізнесі, які напряму залежать від рівня їх інтернаціоналізації та глибини проникнення на зарубіжний ринок, а також виділено їх переваги й недоліки. Досліджені особливості трансформації інвестиційної стратегії підприємства. Запропоновано шляхи реалізації інвестиційної стратегії в контексті участі вітчизняних підприємств у міжнародному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16777
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Шталь_Козуб_Бондаренко.pdf2,33 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.