Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16963
Title: Основні концепції маркетингової діяльності
Other Titles: Основные концепции маркетинговой деятельности
Basic concepts of marketing activities
Authors: Разінькова М. Ю.
Разинькова М. Ю.
Razinkova M. Y.
Keywords: інтенсифікація зусиль
концепції
маркетинг
підприємство
интенсификация усилий
концепции
предприятие
intensification of efforts
concepts
marketing
enterprise
Issue Date: 2017
Citation: Разінькова М. Ю. Основні концепції маркетингової діяльності/ М. Ю. Разінькова // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. між нар. наук.-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. – Х., 2017. – С. 1–2.
Abstract: Упорядковано основні маркетингові концепцій, керуючись якими, компанії ведуть маркетингову діяльність: концепції вдосконалення товару і виробництва, концепція інтенсифікації комерційних зусиль, концепція чистого маркетингу, соціально-етичний маркетинг, а також концепції міжнародного маркетингу.
Упорядочены основные маркетинговые концепции, руководствуясь которыми, компании ведут маркетинговую деятельность: концепции совершенствования товара и производства, концепция интенсификации коммерческих усилий, концепция чистого маркетинга, социально-этический маркетинг, а также концепции маркетинга.
The basic marketing concepts are guided by which companies conduct marketing activities: concepts of product and production improvement, the concept of intensification of commercial efforts, the concept of pure marketing, social and ethical marketing, and marketing concepts.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16963
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Разинькова тезисы (1).pdf249,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.